If you are doing what everyone else is doing,

you are doing something wrong.

Ich lache gerne und versuche, jeden Moment meines Lebens zu genießen. Ich liebe Umarmungen, Sonnenaufgänge, das Reisen, neue Orte und Menschen kennenzulernen. Außerdem liebe ich Mangos mit Chili.

Das wichtigste im Leben sind für mich meine Tochter, meine Familie und meine Freunde.

I like to laugh and to enjoy every possible moment of life. I enjoy hugs, watching sunrise, traveling, meeting new people and new places. I love mangos with chili.

The most important thing in my life is my daughter, my family, and Friends.

MEINE REISE

Ich wurde in Mexiko City geboren, aber die Liebe zog mich im Jahr 2007 nach Deutschland. Die Geburt meiner Tochter war bis jetzt der glücklichste Moment meines Lebens.

Jetzt lebe ich in Hannover, wo mich die Dokumentarfotografie hingebracht hat. Am liebsten dokumentiere ich Liebesgeschichten und andere glückliche Momente. Ich stehe für jeden Ort der Welt zur Verfügung. Von neuen Orten fühle ich mich tief inspiriert.

MY JOURNEY

I was born in Mexico City but soon love took me to Germany circa 2007, my daughter’s birth has been so far, the happiest moment of my life.

Now, I live in Hannover where Documentary photography has taken me. I love documenting happiness, love stories and happy moments in general. I’m available to travel to any part of the world. I’m deeply inspired by new places.

Neben Deutsch spreche ich Englisch und natürlich meine Muttersprache Spanisch.

I also speak German and of course Spanish.